donderdag 6 augustus 2015

Verhuizen; tijd om dozen bij elkaar te sprokkelen/zoeken/etc!

De afgelopen dagen werd ik knettergek van de zenuwen: Dinsdag hield ik het niet meer, en besloot ik om woensdag dan maar naar Hellevoet te gaan fietsen, om in elk geval naar de wijk te kunnen kijken enzo.

Zo gezegd, zo gedaan... Of, nou ja, niet helemaal: Vlak bij mijn opa en oma's huis kreeg ik toch wel last van mijn benen, had nog iets voor op mijn moeders graf gehaald, oma gebeld of ze thuis waren en ja hoor, ik kon langskomen. Weliswaar onverwachts, maar ze waren geloof ik wel blij om me te zien :)

Nadat ik vertelde dat ik in Hellevoet wou kijken, maar in Zuidland was gestrand boden ze aan om met me mee te rijden, totdat ze bedachten dat de tante die heel toevallig ook die middag zou komen misschien ook wel mee zou willen, gezellig :)

Uiteindelijk zijn we met zijn vieren naar Hellevoet gegaan om rond te neuzen (Oma, tante, nichtje, en ik). De eerste indruk van de buurt was in elk geval positief: Vrij rustig, fietspaden, niet in het midden van het centrum... Ik ben er blij mee :).

Verder nog wat sightseeing in Hellevoet gedaan (Haringvliet gezien, erachter gekomen dat het centrum volgens het navigatiesysteem van mijn tante ook echt letterlijk het midden van de stad is, in het haventje op een terrasje een ijsje gegeten) en weer terug naar opa en oma's huis, nog wat gekletst en omdat het intussen langzamerhand ook weer 18:00 werd weer op de fiets naar huis.

Ik was er echt een stuk rustiger door, maar... Vannacht, door de zenuwen, wederom nauwelijks kunnen slapen. 

Vandaag, eindelijk binnen kunnen kijken, en het valt me behoorlijk mee: Een 2 kamer woning, met een halletje, keukentje, douche + wc, het balkon en de slaapkamer zijn zelfs iets groter dan wat ik nu heb!

Wel moet er nog wat geverfd worden (Wat  door de BW geregeld word), wat schoon gemaakt, etc. en dan krijg ik vanzelf wel een keertje te horen dat ik erin kan :)

Voor nu: Eerst tijd om dozen in te pakken, en tot ik een datum weet langzaamaan een planning te maken/herinneringslijst met dingen die ik moet opzeggen dan wel overzetten.

Hopelijk kan ik nu vannacht iets langer dan 2-3 uur slapen! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten