woensdag 28 april 2021

De weg naar ervarinsdeskundige

 De afgelopen jaren, voornamelijk sinds de EMDR, gaat het gewoon goed!
Tuurlijk, niet alles is perfect/volgens het perfecte plaatje, maar ik voel me goed, functioneer en heb geen GGZ meer nodig, wat het allerbelangrijkste is in mijn ogen.


Na een aantal jaar tevergeefs te sollicteren voor werken/leren plekken voor persoonlijk begeleider, heb ik eindelijk de moed verzameld om weer voltijd naar school te gaan en een opleiding te volgen tot ervaringsdeskundige.


Ondertussen zijn we ruim een maandje bezig, en het bevalt goed! Leuke klas en de lesstof begint na de introductie en communicatie basis ook erg interessant en inhoudelijk te worden.


Op naar een nieuw mooi jaar vol met ontwikkeling, ben heel benieuwd wat deze nieuwe reis mij op gaat leveren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten