vrijdag 3 oktober 2014

Ik wil naar huis!!

Tsja, het is ongetwijfeld niemand opgevallen maar, tegen de afspraken in, heb ik mijn blog enzo verwaarloosd... Sorry!

Hoe het nu gaat? Tsja... Ik wil naar huis!!! En niet zo'n beetje ook!

Opa en oma zijn echt heel erg lief, vriendelijk etc. etc. maar ik wil gewoon zo graag weer terug naar mijn eigen huis, mijn eigen ritme, mijn eigen dingetjes...

Behandeling
Zoals je misschien wel (Of juist niet) weet:
Een week of 3 geleden ben ik met de eerste fase groep AN/BN bij PsyQ gestopt. In de eindevaluatie was afgesproken dat ik;

  •  In elk geval nog een aantal gesprekken krijg om samen een terugvalpreventie plan te maken (En dit ook in een systeemgesprek ga bespreken. Yippie. Dus, bij deze: Jullie kunnen ooit weer eens een systeemgesprek verwachten.)
  • PMT (= psycho-motorische therapie) individueel ga krijgen. Dit om iets aan mijn (schijnbaar) verstoorde lichaamsbeeld proberen te doen, maar ook om me te leren om om te gaan met het eeuwige gevoel dat ik te dik ben zonder dat ik gelijk moet gaan afvallen.
  • Diëtiste; het advies is om contact op te gaan nemen met mijn oude diëtiste, van voor PsyQ, maar hoe meer ik er over na denk hoe maar ik twijfel of dat wel een goed idee is. Hmmms, toch maar een mailtje sturen naar de diëtiste van PsyQ om daarover te praten.
  • Een gesprek met de psychiater van PsyQ gehad, die trouwens echt ontzettend lief/aardig is, over hoe PsyQ alles terug moet gaan koppelen naar Delfland.
Delfland:
  • A.s. dinsdag een gesprek met mijn psychiater daar, komt neer op medicijncontrole (De prozac was een tijdje geleden naar 30 i.p.v. 20 mg verhoogd.)
  • Momenteel om de paar weken een gesprek met mijn behandelaarster daar.
  • Woensdag een intake om te kijken of ik mee kan doen aan een groepsbehandeling voor zelfbeeld. Even afwachten wat daaruit komt, omdat de kans is dat ik door mijn Asperger te weining inbeeldingsvermogen heb. Ben benieuwd.
Been:
Ik zit alweer bijna 3 weken met een brace om mijn been. Dit is zeg maar gips dat met klittenband vastzit; hierdoor kan ik mijn enkel en knie vrij bewegen en hoef ik niet meer tegen trombose te spuiten, yay! :)

Er zit, nog altijd, een lelijke drukwond op mijn rechterhiel, maar ach, komt ook wel weer goed.

Verder:
Het gaat op zich best goed, enige puntje is dat ik naar huis wil, en niet zo'n beetje ook.
Ik ben zo moe van het op de bank slapen, ik mis gewoon mijn eigen huis, mijn eigen dingetjes, etc.

Ik heb zelf in mijn hoofd dat ik maandag gewoon weer thuis wil gaan slapen; oma houd het alleen af met "Wacht nou maar eerst af met wat de dokter zegt." "Je hebt hier zoveel spullen, je vader moet je helpen verhuizen..."  "Rustig".

Ik snap ook wel dat ze niet wilt dat ik te snel ga enzo, maar.... Ik wil verdorie eindelijk naar huis!!

Ik ging begin augustus weg voor een dag of 4; ondertussen ben ik al bijna 2 maanden van huis weg. :(

Geen opmerkingen:

Een reactie posten