donderdag 31 juli 2014

Het is weer eens donderdag.

Het is weer donderdag, weegdag... En ik ben zenuwachtig. BAH!

Gisteren een eetbuitje gehad, vandaag zie ik eruit alsof ik een zwanger nijlpaard met morbide obesitas ben (Opgezette buik, echt alles is nu dik en vet) en ik weet zeker dat ik nu echt een aantal kilo zwaarder ben dan gisteren... En ik ben bang dat ik dat niet ga trekken. HELP!?!

Het is nu half 10, maar heb me al iets van 3 keer verkleed omdat ik er maar niet achter kom wat lichter is.. Had net een ander jurkje aan, maar begon ineens te twijfelen of het toch niet een tuniek is (Hij is behoorlijk kort, had er wel een broekje onder aan maar toch...) dus dan maar weer iets anders.

Zucht.

Donderdag, weegdag. De laatste voorlopig... Volgende week ben ik er namelijk niet en daarna heeft PsyQ zomerstop. Help?! Ik moet toch weten wat mijn gewicht gaat doen?! Ik kan wel weer een nieuwe weegschaal gaan kopen ofzo, maar PsyQ heeft er nog zo'n 3 van mij liggen.

Eten: Tsja, het gaat gewoon ruk. Ik eet, voor mijn gevoel, te veel en het liefste zou ik weer stoppen met eten en beginnen met overmatig bewegen, maar daar word ik ook niet beter van...

Heb beloofd dit een kans te geven; afvallen kan altijd nog als het niet bevalt... Maar tegelijkertijd is eten en stilzitten een van de laatste dingen die ik wil!

De weegschaal, mijn vriend, mijn vijand.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten