zondag 27 juli 2014

Zucht.

Geen idee wat er aan de hand is, maar ik merk eigenlijk al een aantal dagen dat ik weer eens in een dip begin te raken:

Ik merk het aan mijn steeds zwartere gedachten, ik merk het omdat ik heel erg hangerig word, ik merk het omdat ik de laatste dagen maar bezig blijf om, vanuit een soort onrust/irritatie, te blijven eten en hier maar niet mee lijk te kunnen stoppen.

Het probleem is alleen: Ik heb verdorie geen idee WAT er dan aan de hand is.

Ja, ik heb last van eetbuien waardoor ik, logischerwijs, chagrijniger word en steeds minder wil eten (Om me vervolgens te realiseren dat ik daar ook niets aan heb en toch  maar weer wat te gaan eten, om vervolgens een paar uur later weer een eetbui te krijgen...)

Postief, of in elk in jullie ogen (Ben er zelf allerminst blij mee) is dat ik eigenlijk (bijna) niet meer braak of laxeer: Realiseerde me bijvoorbeeld gisteren dat ik er helemaal niet gelukkiger van word als ik zaterdagavond en de hele zondag ziek ben.

Maar nu blijf ik dus maar eten, terwijl ik niets doe om het eruit te gooien, en daar raak ik weer gestresst van.

En verder? Tsja, begin weer eens migraine te krijgen... Ik ben zo verschrikkelijk (niet) blij dat het zomer is! :(

Geen opmerkingen:

Een reactie posten