dinsdag 5 augustus 2014

Opvrolijker: Liedjes waar ik blij van word.

Ik ben opgestaan met een dipje, waar ik eigenlijk al een paar dagen inzit...

Dus: Een soort terug-vind-blog met een lijstje met liedjes waar ik iets vrolijker van word.

Het gaat, denk ik, een combinatie worden van heerlijk foute (kinder)liedjes, Disney, en wat me ook te binnen schiet :)


Frozen is, op dit tenminste, een van mijn favoriete Disney films die ik af en toe kijk als ik in een dip zit. En vooral van dit nummer word ik vaak best vrolijk! :)

En daarnaast vind ik vooral deze versie grappig, omdat er zoveel verschillende talen inzitten.

Vlak voor we naar Frankrijk gingen, toen ik nog een lief klein meisje was, mocht ik de casetteband van het Pocahontas verhaal bij de bibliotheek lenen van mijn ouders.

Het bandje, en later de CD, heb ik helemaal grijs gedraaid. Vooral dit liedje was als kind mijn grote favoriet!
(En ik was ook behoorlijk kwaad toen mijn bandje per ongeluk gewist werd in Frankrijk omdat mijn broertje een Marco Borsato cd wilde opnemen)


Tsja, deze mag natuurlijk niet in een lijst met opvrolijker ontbreken!



In groep 8 en het begin van de middelbare school was ik helemaal weg van deze band, op het obsessieve af, geloof ik.

Eigenlijk zijn al hun nummers lekker vrolijk :)




Uhm, no comments :)


Misschien een beetje vreemd in dit random lijstje, maar op de een of andere manier is dit, voor mij, een soort oppepper en reminder dat ik wel sterk ben, ofzoiets... En ik hou gewoon van musicals. :p



Ik heb er, ongetwijfeld, nog wel meer maar dit zijn willekeurig wat liedjes die me vandaag te binnen schoten :-)


1 opmerking: