maandag 18 augustus 2014

...En we gaan nog niet naar huis, nog lange niet, nog lange niet... :(

Vanmorgen/middag (Half 12, echt zo'n twijfel tijd) naar de poli chirurgie geweest voor mijn gebroken been.. Werd wel tijd ook, maar kon helaas niet eerder terecht.

Eigenlijk was het eerste wat de arts zei of dat er in Maastricht ook een operatie was overwogen, of dat er überhaupt met mij gepraat was? Helaas niet... En daar heb ik nu ongelofelijk de pest over in:

Stel, dat ze 11 dagen geleden in Maastricht direct hadden geopereerd, dan:

  • Had ik nu een pen in mijn been
  • Zou ik ondertussen half om gips hebben
  • Misschien voorzichtig kunnen gaan belasten.
  • Overall, een snellere herstellingstijd.
Aangezien ze dat niet gedaan  hebben, of me überhaupt de keus hebben gegeven, is er het volgende voor mij besloten: Gips. Dus nu:

  • Zit ik ondertussen 11 dagen in het gips; moet minimal nog 4 weken blijven zitten.
  • Zit ik nog altijd tot mijn lies in het gips
  • Kan ik nog altijd niet naar huis
  • Mag ik het de komende 4 weken niet belasten
  • Kan ik geen trappen lopen, en daarom niet naar huis.
  • Moet ik nog 4 weken hoog zitten
  • ...En op de bank slapen.
  • ...Bij mijn opa en oma
  • Nog 4 weken bloedverdunners prikken (en ik ben al zo bang voor naalden.)\
Na de komende maand gaan ze kijken of ze misschien iets van botgenezing zien, dan mag ik misschien tot mijn onderbeen ipv tot mijn lies in het gips zitten.

Dus, ja, momenteel ben ik verschrikkelijk kwaad, en verdrietig: Ik wil naar huis!! Wist ook wel dat ik vandaag echt nog niet naar huis zou kunnen, maar, nog een maand van huis is zo verschrikkelijk LANG.

Ik heb het echt niet slecht ofzo bij mijn opa en oma, en het zijn echt schatten, maar...
Hier verveel ik me gewoon, ik zit een soort van opgesloten. En ik haat het. Ik merk ook dat het daardoor slechter gaat, ik me meer in mezelf terug trek, weer meer last begin te krijgen van bepaalde negatieve, dwingende, gedachten...

Thuis heb ik:
  • Een kat, die ik vreselijk veel mis
  • Een xbox360
  • Computermuis
  • ...En een desktop ipv laptop
  • Playstation 3
  • Netflix
  • wifi
  • PS Vista
  • Meer games voor de NDS (En andere consoles)
  • Hobby spulletjes
  • Meer boeken
  • Een eigen bed
  • Meer jurken en ook rokjes.
  • DVD's
  • Geen rekening hoeven houden met anderen: Lekker rustig
  • Zoveel tv kunnen kijken als ik wil, op elke zender die ik wil.
Kortom, ik wil verdorie wel eens een keer naar huis toe!! Ben het zat dat het lijkt alsof ik nooit langer dan 7 maanden achter elkaar thuis kan wonen..



Maar goed, wel nieuw gips gekregen: Een schatting dat het oude rond d 4kg woog; het nieuwe is ander materiaal en waarschijnlijk zo'n 1,5 kg, wat wel een heel stuk beter is!

En, dit keer een gekleurd gipsverband eroverheen (zodat het nu ook echt hard is) i.p.v. snelverband.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten