donderdag 28 augustus 2014

Fluoxetine...

Uuurgh, ik voel me vandaag gewoon heel erg naar, verdrietig-achtig, somber...

Dinsdag even langs de psychiater geweest, overigens een heel erg aardige man! (Aldus mijn opa. :p Maar ik zelf mag hem ook graag.) Hij vind dat ik, qua stemming, nog vrij opgewekt ben, zeker gezien wat er allemaal gebeurd is de laatste tijd, en dat ik vrijwel niets meer kan.

...Maar om me net dat extra zetje in de goede richting te geven, toch voorgesteld om de fluoxetine met een half tablet op te hogen.


....En nu voel ik me rot, somber, gewoon klote, voel me ook niet zo lekker...
Ik weet dat het door de medicijnen komt, ik weet dat ik er doorheen moet, ik weet dat het middel (voor de verhoging) al redelijk goed werkte, etc.

Maar GAH, ik voel me gewoon echt zo erg klote!!!

Maar goed.
Gisteren opa's verjaardag gevierd, en daar ook levend doorheen gekomen.
Verder bezig met voornamelijk kleuren, schilderen op nummer, Tibia (Het spel, oh the irony :p), netflix...

Ik weet ook wel dat het vooral de komende week erg moeilijk word, maar wat baal ik er zo vreselijk van!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten